Samen maken we jouw bedrijf digitaal sterk
Benut jij als ondernemer of online marketeer nog niet alle mogelijkheden van online en digitaal? Heb je niet voldoende kennis en middelen in huis om online jouw product of dienst optimaal te presenteren? En ben je niet tevreden met jouw website? Dat is helemaal niet gek, veel MKB ondernemers en marketeers lopen tegen hetzelfde aan.
Wil jij investeren in het creëren van echte waarde voor jouw klanten? Ik geef je eerlijk advies en ben persoonlijk betrokken bij jouw bedrijf. Ik zet mijn expertise o.a. actief in bij jou op locatie en deel mijn kennis en ervaring met jouw marketing team.
Wat kan ik voor je doen?
Een nieuwe website, concreet marketingplan, aansprekende content, slimme koppelingen tussen tools en systemen. Samen verbeteren, optimaliseren en verzamelen we data met als resultaat, inzicht in jouw doelgroep. Als digital consultant ondersteun ik ondernemers en marketeers bij grote en kleine digitale vraagstukken. Vanuit een duidelijke businesscase bepalen we de inzet, de benodigde tools en systemen en de juiste mensen.
Duidelijke doelstellingen bepalen
Ik geloof dat je als bedrijf alleen met een betrokken team van specialisten, de juiste tools en systemen en klantdata online impact kan maken. Wil je online een duidelijk positie innemen en ben je als ondernemer of marketeer ambitieus? Laten we dan samen gaan voor meetbare resultaten. Continue blijven verbeteren en optimaliseren om jouw klanten blij te maken. Dat maakt marketing weer leuk! We gebruiken Google Looker Studio als dashboard waarin we alle data verzamelen en omzetten in bruikbare informatie.
Aansluiting vinden bij jouw doelgroep met slimme data
Met het verzamelen en samenbrengen van verschillende data gaan we jouw doelgroep online directer aanspreken. Kijk naar de behoefte van jouw bezoeker en stuur deze naar de juiste funnel.
In-huis kennis opbouwen is essentieel
Alle online marketing extern uitbesteden bij een internet- of marketingbureau is niet meer van deze tijd. Je wilt als merk of bedrijf de juiste kennis in-huis opbouwen en bureaus inzetten om te ondersteunen. Dit zorgt intern voor meer betrokkenheid, een betere samenwerking tussen de verschillende afdelingen en gerichte resultaten op lange termijn.